Мурованокуриловецька
районна рада

Мати впорядковану документацію – обов’язок кожного органу місцевого самоврядування

Переглядів: 585

 

Протягом останнього тижня працівники виконавчого апарату районної ради надали методичну та практичну допомогу в оформленні та веденні документації працівникам Роздолівської, Галайковецької та Михайловецької сільських рад на місцях. Як зазначила керуюча справами виконавчого апарату районної ради Покалюк Т.М., - даний захід приносить неабияку користь його учасникам, адже дає можливість чітко організовувати свою повсякденну діяльність, ведення діловодства в рамках законодавства і відповідно до сучасних умов.

Як можна було переконатися, сучасна законодавча база, якою керуються органи місцевого самоврядування, досить складна і на практиці в посадових осіб виникає чимало запитань щодо дотримання тих чи інших норм.

Начальник організаційного відділу Марецька О.В., начальник відділу з питань комунальної власності та регуляторної політики Богуцька В.В., провідний спеціаліст  загального відділу Колесник Л.В. ознайомили сільських голів, секретарів сільських рад з окремими питаннями ведення діловодства, звернень громадян, вимогами щодо створення організаційно-розпорядчих документів в сільських радах.

Головний спеціаліст-юрисконсульт Каландей І.С. детально зупинилась на питаннях запобігання та врегулювання конфлікту інтересів посадових осіб та депутатів місцевих рад, питаннях роботи з кадрами.

Метою даних заходів, проведення яких планується виконавчим апаратом районної ради щомісячно, є надання методичної допомоги  новообраним посадовим особам сільських радах.  

 

                                                                                                                                                                                                             Прес-служба районної ради

Фотозвіт

    

    



« повернутися до списку новин