Мурованокуриловецька
районна рада

Мати впорядковану документацію – обов’язок кожного органу місцевого самоврядування

Переглядів: 337

 

 

29 серпня 2019 року працівники виконавчого апарату районної ради разом з заступником голови районної ради А.Нікітчуком надали методичну та практичну допомогу в питанні ведення діловодства працівникам Наддністрянської та Жванської сільських рад на місцях.

Як зазначив заступник голови районної ради А.Нікітчук, - даний захід  дає можливість працівникам органів місцевого самоврядування району чітко організовувати свою повсякденну діяльність, ведення діловодства в рамках законодавства і відповідно до сучасних умов, адже діюча законодавча база досить складна і на практиці в посадових осіб виникає чимало запитань щодо дотримання тих чи інших норм.

Керуюча справами виконавчого апарату районної ради Т.Покалюк, начальник відділу з питань комунальної власності та регуляторної політики Богуцька В.В. ознайомили сільських голів, секретарів сільських рад з окремими питаннями ведення діловодства, звернень громадян, вимогами щодо створення організаційно-розпорядчих документів в сільських радах, а  також питання запобігання та врегулювання конфлікту інтересів посадових осіб та депутатів місцевих рад, питаннях роботи з кадрами, доступу до публічної інформації.

Крім того, під час даного заходу працівниками було обговорено методику та порядок формування спроможних територіальних громад, фінансові та податкові умови їх існування.

Прес-служба районної ради

 

 

 

 

 

 

 



« повернутися до списку новин