Впорядкована документація – обов’язок кожного органу місцевого самоврядування
За дорученням голови районної ради, відповідно до плану роботи районної ради на квітень поточного року, 24 квітня 2019 року працівники виконавчого апарату районної ради разом з заступником голови районної ради А.Нікітчуком надали методичну та практичну допомогу в оформленні та веденні документації працівникам Лучинецької та Лучинчицької сільських рад на місцях. Як зазначив заступник голови районної ради А.Нікітчук, - даний захід приносить користь працівникам органів місцевого самоврядування, дає можливість чітко організовувати свою повсякденну діяльність, ведення діловодства в рамках законодавства і відповідно до сучасних умов.
Керуюча справами виконавчого апарату районної ради Т.Покалюк, начальник відділу з питань комунальної власності та регуляторної політики Богуцька В.В. надали допомогу сільським головам, секретарям сільських рад по окремих питаннях ведення діловодства, організації пленарних засідань, роботи постійних комісій, звернень громадян, створення організаційно-розпорядчих документів в сільських радах.
Головний спеціаліст-юрисконсульт Каландей І.С. детально зупинилась на питаннях запобігання та врегулювання конфлікту інтересів посадових осіб та депутатів місцевих рад, питаннях роботи з кадрами.
Прес-служба районної ради